فرمانداری فلاورجان
خانه
دفاتر پيشخوان
دفاتر پيشخوان دولت

محتويات

دفاتر خدمات ارتباطي كه قبلاً با ارايه خدمات پست، پست بانك و مخابرات انجام وظيفه مي نمود، در سال 1388 بر اساس مصوبه هيات محترم دولت به دفاتر پيشخوان خدمات دولت تغيير نام يافت و مديريت دفاتر مذكور به كارگروهي به رياست معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار و عضويت رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي استان و رييس انجمن صنفي دفاتر پيشخوان خدمات استان واگذار گرديد. بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه و مصوبات هيات محترم دولت و كارگروه راهبري دفاتر پيشخوان خدمات كشور كليه دستگاههاي اجرايي كشور موظفند خدمات قابل ارايه به مردم را به دفاتر مذكور واگذار نموده از ايجاد نمايندگي و يا كارگزاري بپرهيزند.

هدف از ايجاد دفاتر، ارايه خدمات دولتي قابل ارايه به مردم در دفاتر مي باشد و با توجه به گستردگي و پراكندگي دفاتر مذكور در سطح استان، امكان دسترسي آسان و سريع مردم به خدمات دولت افزايش يافته و به تبع آن كاهش ترافيك و مصرف سوخت و جلوگيري از اتلاف وقت مردم را در پي دارد. كارگروه دفاتر به منظور ارايه كامل خدمات همه دستگاهها در دفاتر مذكور، در حال حاضر در حال رايزني با دستگاههاي اجرايي استان مي باشد كه در صورت تحقق اين امر گامي بزرگ در جهت خدمت رساني به مردم عزيز برداشته خواهد شد.

استان اصفهان در حال حاضر داراي 374 دفتر پيشخوان شهري و 485 دفتر پيشخوان روستايي است. تعداد دفاتر شهري مستقر در شهرستان اصفهان 164 دفتر و تعداد دفتر شهري مستقر در شهرستانهاي استان 210 دفتر مي‌باشد.

لازم به ذكر است به دليل ازدياد تعداد دفاتر پيشخوان خدمات ، اعطاء مجوز جديد به متقاضيان دفتر تا اطلاع ثانوي ممنوع اعلام گرديده است.

دبيرخانه دفاتر واقع در اصفهان:

خيابان حسين آباد – كوچه مسجد اعظم

شماره تماس دبيرخانه : 6291419

اين دبيرخانه پاسخگوي سوالات، پيشنهادات، شكايات و انتقادات مردم عزيز مي باشد.
تاریخ به روز رسانی: 1393/10/23
تعداد بازدید: 4338
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به استانداري استان اصفهان ميباشد.
Powered by DorsaPortal